Hallitukseen uusia jäseniä

25.8.2020

Kaarina Rintamäki kunniajäseneksi

Kaksi uutta jäsentä hallitukseen ja entisen puheenjohtajan kutsuminen kunniajäseneksi olivat Lampimäen suku ry:n sukukokouksen antia lauantaina 22.8.2020 Alavudella.

Kunniajäseneksi kutsuttiin entinen puheenjohtaja Kaarina Rintamäki Espoosta.

Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Anne Juppo Helsingistä ja Maritta Kerajärvi Lopelta. Erovuoroisista hallituksen jäsenistä Erkki Kallio Ylihärmästä ja Jouko Paavola Lapualta valittiin uudelleen. Hallituksen jäsen Ritva Osanen Alavudelta siirtyi toivomuksestaan yhdistyksen rivijäseneksi.

Hallituksen muut jäsenet, jotka ovat erovuorossa sukukokouksessa 2023 ovat Seppo E Järvinen , Anja Kohtamäki ja Jorma Lamminmäki Alavudelta sekä Pasi Leikkari Alajärveltä.

Sukukokous nimesi hallituksen jäsenistä puheenjohtajaksi vuosiksi 2020-22 Anja Kohtamäen ja varapuheenjohtajaksi Jorma Lamminmäen. Toiminnantarkastajaksi valittiin edelleen Pirjo Haapa-aho Vehniä, varalle Kaarina Rintamäki.

Seuran muut toimihenkilöt nimeää hallitus järjestäytymiskokouksessaan myöhemmin.

Jäsenmaksu ennallaan

Jäsenmaksuksi vuosille 2020, 2021 ja 2022 kokous hyväksyi 10,00 euroa/henkilö/vuosi. Vuodelta 2020 jäsenmaksu päätettiin jättää perimättä. Vuosien 2021 ja 2022 jäsenmaksut laskutetaan yhtenä eränä vuoden 2021 loppupuolella.

Sukukokous hyväksyi toimintakertomukset ja tilit vuosilta 2017, 2018 ja 2019. Toiminta- ja taloussuunnitelmat vuosille 2020, 2021 ja 2022 hyväksyttiin. Niiden mukaan jäsentiedote Tuomaan tarinoita julkaistaan vuosittain, jatketaan sukutietojen keräystä ja tallentamista, sekä jatketaan internetin kotisivujen täydentämistä ja tiedotuksen tehostamista.

Huomionosoitus

Suomen Sukututkimusseura on 5.3.2020 myöntänyt Seppo E Järviselle Suomalaisen sukututkimuksen ansiomitalin suku- ja henkilöhistorian tutkimuksessa osoittamista ansioista. Mitalin Lampimäen suku ry:n hallituksen jäsenenä vuodesta 1988 alkaen olleelle ja sekä sihteerinä että rahastonhoitajana toimineelle Järviselle luovutti seuran puheenjohtaja Anja Kohtamäki.

Suomalaisen sukututkimuksen ansiomitalin on vuonna 2019 saanut Pyylammin suku ry:n anomana nyt Lampimäen suku ry:n varapuheenjohtajaksi valittu Jorma Lamminmäki, joka hiljattain on saanut kunnallisneuvoksen arvonimen.

Sukukokoukseen Alavuden kaupungin tervehdyksen toi kaupunginjohtaja Liisa Heinämäki, joka toimi myös kokouksen puheenjohtajana. Kesäistä musiikkia esitti kanttori Mari Järvinen.