TUOMAAN TARINOITA 2021 ON POSTITETTU

1.12.2021

Lampimäen Suku ry:n tiedote Tuomaan tarinoita 2021 on postitettu maanantaina 29.11. Tiedotteen mukana on sukukokouksen 2020 päätöksen mukaisesti vuosien 2021 ja 2022 jäsenmaksulasku.

Tuomaan tarinoita on jäsenetu, joka lähetetään edellisen kauden jäsenmaksunsa maksaneille. Koska kirjepostia jaetaan nykyisin pääsääntöisesti kolmena päivänä viikossa, tiedote voi olla perillä joko keskiviikkona 1.12 tai torstaina 2.12., hitaimmassa tapauksessa vasta itsenäisyyspäiväviikolla.

Mikäli tiedotetta ei kuulu, syynä voi olla vanhentunut tai muuten virheellinen osoite. Tiedustelut voi osoittaa sähköpostiosoitteeseen lampimaen.suku.ry@gmail.com tai sitten tuosta ylhäältä Yhteystiedot-linkkiä napauttamalla (puhelimessa löytynee Valikko-sanan kautta) avautuvan sivun kautta (ohjeet sivulla alhaalla).