Hallituksen kokoonpano, tehtävät ja muutakin

25.4.2022

Terveisiä kaikille 2.4.2022 pidetystä hallituksen kokouksesta. Hallitusjäsenten tehtävien hoidossa on tapahtunut muutoksia. Hallituksessa on tällä hetkellä seuraavat jäsenet: Anne Juppo, Jorma Lamminmäki varapuheenjohtaja, Seppo E. Järvinen, Maritta Kerajärvi rahaston-/jäsenrekisterinhoitaja, Erkki Kallio sihteeri, Jouko Paavola ja Anja Kohtamäki pj. Henkilö sukukirjan kokoajaksi on hakusessa. Seppo E. Järvinen on luopunut tästä sekä sihteeri ja rahaston-jäsenrekisterihoitajan tehtävistä. Päätimme mm. sijoittaa sukuyhdistykselle 40 toimintavuoden aikana kertynyttä aineistoa Alavuden kaupungin kotiseutuarkistoon. Päätimme myös järjestää suvun jäsenille ja muille kiinnostuneille sukututkimukseen liittyvä ja perehdyttävä tilaisuus. Tämä tilaisuus järjestetään kun koronatilanne sen mahdollistaa. Seuraava sukukokous on vuonna 2023. Suunnittelimme, että se pidettäisiin Ähtärissä. Eläinpuiston alueelle on siirretty Haapa-ahon talo Alavudelta ja mikäli mahdolllista sukukokous pidettäisiin siellä. Tämä on ennakkosuunnitelma ja lisää kerromme myöhemmin. Jäsenmaksun maksaneita on hieman alle 150 ja saman verran jäseniä on FB-ryhmässä.