Sukukokous ja -juhla 26.8.2023 Alavudella

26.3.2023

Lampimäen Suku ry:n sukukokous on 26.8.2023. Sääntömääräisten kokousasioitten lisäksi muistellaan sukujuhlan merkeissä sukuseuran 1982 alkanutta toimintaa. Juhlapaikka on Alavuden Jokivarren nuorisoseuran talo.

Alkukeväästä jäsenille postitetaan jäsenlehti Tuomaan tarinoita, jossa juhlan tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet ja -ajat.

Alustavan suunnitelman mukaan kokoontuminen alkaisi lauantaina 26.8. 2023 kukkien laskulla menneitten sukupolvien muistolle Muistojen kappelin luona aamukymmeneltä. Varsinainen sukukokous virallisine asioineen alkaisi Jokivarren seuralla klo 11 jonka jälkeen olisi ruokailu mitä seuraisi sukujuhla. Ohjelma tarkentuu myöhemmin ja se julkaistaan jäsenlehti Tuomaan tarinoissa.