Puheenjohtajaksi Paavo Lampimäki

27.8.2023

Paavo Lampimäki Alavudelta valittiin sukukokouksessa yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi. Varapuheenjohtajana jatkaa Jorma Lamminmäki Alavudelta.

Lampimäen Suku ry:n 40-vuotisjuhla ja sen yhteydessä pidetty sääntömääräinen sukukokous 26.8.2023 keräsi Alavuden Jokivarren Nuorisoseuralle kuutisenkymmentä osanottajaa.

Seurakunnan tervehdyksen juhlaan toi vt. kirkkoherra Juha Martikainen. Kaupungin tervehdyksen esitti kaupunginjohtaja Liisa Heinämäki. Seuran perustamisvaiheessa mukana ollut Paavo Lampimäki kertoi muistojaan ja hallituksen jäsen professori Anne Juppo esitteli DNA-tutkimusta. Bill Hota vastasi musiikilllisesta tuokiosta.

Juhlassa kukitettiin paikalla olleet entiset puheenjohtajat ja muita toiminnassa pitkään mukana olleita.

Sukukokouksessa hallitukseen valittiin uutena jäsenenä Paavo Lampimäki, jonka kokous valitsi myös hallituksen puheenjohtajaksi. Erovuoroisista valittiin hallitukseen uudelleen Jorma Lamminmäki. Erkki Kalliolle myönnettiin pyytämänsä ero hallituksen jäsenyydestä. Hallituksen muut jäsenet, jotka ovat erovuorossa sukukokouksessa 2026 ovat Anne Juppo, Maritta Kerajärvi ja Jouko Paavola. Erovuoroisista Anja Kohtamäki, Seppo E Järvinen ja Pasi Leikkari kieltäytyivät uudelleenvalinnasta. Toiminnantarkastajana jatkaa Pirjo Haapa-aho -Vehniä, varalla Kaarina Rintamäki.

Jäsenmaksuksi sukukokous vahvisti 10 euroa vuosi. Jäsenmaksu laskutetaan yhdessä erässä kolmivuotiskauden aikana. Liittymismaksua ei peritä.

Kokous hyväksyi kolmivuotiskauden 2020, 2021 ja 2022 toiminta- ja tilikertomukset, vahvisti tilipäätökset ja myönsi tili- ja vastuuvapauden tilivelvollisille.